SWOT analýza
Když se rozhodnete začít podnikat na internetu, doporučujeme si kromě průzkumu trhu a podrobné analýzy vybrané oblasti sepsat i silné a slabé stránky svého projektu.
K čemu slouží SWOT?
SWOT analýza je základem strategie podnikání. Dobrá strategie podnikání totiž dokáže zvrátit, resp. eliminovat rizika a hrozby.
Cílem SWOT analýzy je posouzení interních předpokladů podniku k uskutečnění podnikatelského záměru a komplexní rozbor příležitostí a omezení určených trhem.
Co znamená SWOT?
S (Strengths) – silné stránky, resp. interní atributy, vlastnosti organizace/projektu, které vám pomohou dosáhnout cíl.
W (Weaknesses) – slabé stránky, vlastnosti, které vás mohou v dosažení cíle zpomalovat, překážet vám.
O (Opportunities) – příležitosti, které vám pomohou dosáhnout cíl svého podnikání.
T (Threats) – hrozby, které mohou bránit dosažení stanovených cílů.
Chystáte se vytvořit e-shop a rozjet své podnikání na internetu?
Inspirujte se příběhy našich klientů nebo si přečtěte články o podnikání na internetu na blog.byznysweb.cz.