Otázka k produktu
UPOZORNĚNÍ: tlačítko na aktivaci záložky pro odeslání otázky nebo samotná záložka se nemusí zobrazovat na webech s upraveným detailem produktu. V případě, že se Vám tlačítko nebo záložka nezobrazují, i když máte vše nastaveno, kontaktujte podporu.
Zákazník může přímo v detailu produktu zaslat dotaz na konkrétní produkt.
Otázka na produkt je po odeslání zákazníkem zaslána na e-mail administrátora e-shopu.
Aktivace otázky k produktu
Otázku k produktu je možné aktivovat nebo deaktivovat v sekci Nastavení > Produkty > Všeobecné zakliknutím možnosti Otázky k produktu.
Po aktivaci nebo deaktivaci klikněte ve spodní části stránky na tlačítko Uložit pro uložení změn.
Po aktivaci se v detailu produktu zobrazí tlačítko, které přesměruje zákazníka na záložku, kde může poslat svou otázku k produktu:
Záložka pro odeslání otázky se nachází vedle záložek Galerie, Doplňkové informace a Diskuze:
Nastavení příjemců zaslaných otázek
Standardně se otázky k produktu po odeslání zašlou na e-mail administrátora. V sekci Nastavení > Emaily a SMS > Příjemci je možné vytvořit novou e-mailovou adresu nebo nastavit doručování na některou z existujících adres. Stačí rozkliknout adresu, na kterou chcete otázky zasílat, a nastavit možnost Otázky k produktu. Změnu potvrďte kliknutím na tlačítko Uložit.