Blok Názory zákazníků
Pochlubte se návštěvníkům svého e-shopu nebo webové stránky zákaznickými recenzemi. V ByznysWebu stačí vložit blok Názory zákazníků.
- Přidání bloku Názory zákazníků na stránku
- Přidání názoru zákazníka do bloku
- Úprava seznamu názorů zákazníků
- Nastavení zobrazení bloku Názory zákazníků
Přidaní bloku Názory zákazníků na stránku
1. V sekci Stránky vyberte nebo vytvořte stránku, na které se má blok Názory zákazníků zobrazovat.
2. Klikněte na ikonku Nový blok
3. Na záložce Obsah označte blok Názory zákazníků, vyberte oblast, ve které chcete blok zobrazovat, a klikněte na Uložit.
Přidání názorů zákazníků do bloku
Po vytvoření bloku Názory zákazníků bude potřeba přidat samostatné názory, které chcete na stránce zobrazovat. Využít můžete Facebook reference, hodnocení z Heureky nebo e-mailový feedback.
Novou zákaznickou referenci přidáte kliknutím na Přidat názor zákazníka:
V dialogovém okně pro přidání zákaznické reference máte k dispozici následující pole:
- Jméno – jméno zákazníka
- URL – odkaz na stránku
- Citát – text recenze
- Foto – fotka recenzenta
- Titulek pro foto – nastaví atribut title fotky
- Alternativní popisek pro foto – nastaví atribut alt fotky
- Hodnocení – počet hvězdiček, hodnotu je možné vybrat ze seznamu nebo můžete přidat i vlastní číslo v rozsahu 1–5. Desetinné číslo oddělte tečkou – například 4.25
Pokud máte v nastaveních bloku zvoleno zobrazení Dynamický banner s doplňkovým obrázkem nebo Seznam ve sloupci s doplňkovým obrázkem, v dialogovém okně máte k dispozici i záložku Obrázek s následujícími políčky:
- Obrázek – nastavíte obrázek, který se zobrazí u recenze buď jako pozadí, nebo jako obrázek vedle recenze
- Titulek obrázku – nastaví obrázku atribut title
- Alternativní popisek obrázku – nastaví atribut alt obrázku
Novou zákaznickou referenci uložte kliknutím na Uložit.
Úprava seznamu názorů zákazníků
Vytvořenou referenci můžete kdykoliv upravit kliknutím na název. S názory zákazníků je možné dále pracovat následovně:
- názor je možné deaktivovat kliknutím na ikonku oka,
- pozici názoru zákazníka je možné měnit pomocí šipek,
- názor zákazníka je možné ze seznamu odstranit kliknutím na ikonku křížek:
Nastavení zobrazení bloku Názory zákazníků
Na záložce Nastavení bloku můžete upravovat způsob zobrazení jednotlivých zákaznických referencí v bloku Názory zákazníků na stránce.
Nadpis – nadpis, který se zobrazí nad blokem na stránce
Text – text se bude zobrazovat pod nadpisem bloku na stránce
Zobrazení – na výběr máte z více možností zobrazení bloku:
1. Dynamický banner – názory zákazníků se zobrazují jako rotátor
2. Seznam v řádku
3. Dynamický banner s doplňkovým obrázkem – obrázek pozadí nastavíte v dané referenci na záložce Obrázek. Pokud není obrázek nastaven, názor se nezobrazí..
4. Seznam ve sloupci s doplňkovým obrázkem