Změna platby a dopravy zákazníkem
Funkce umožní zákazníkovi zvolit jiný způsob dopravy a platby v případě, že původní platba selže. Po dokončení objednávky a případném přesměrování z platební brány může zákazník zvolit jiný způsob dopravy nebo platby, kterým chce realizovat objednávku.
Aktivace možnosti změny platby a dopravy zákazníkem
V sekci Nastavení > Objednávky > Všeobecné aktivujte možnost Povolit změnu platby zákazníkům.
Změnu uložte kliknutím na Uložit.
Nastavení statusů, u kterých je možné změnu platby a dopravy vykonat
Po aktivaci možnosti změny platby za objednávku zákazníkem je potřeba povolit tuto změnu pro jednotlivé statusy objednávky, u kterých chcete nabídnout zákazníkovi možnost změny.
V sekci Nastavení > Objednávky > Statusy u kterého chcete zákazníkovi nabídnout možnost změny způsobu dopravy/platby.
V nastaveních statusu objednávky zaklikněte možnost Změna objednávky povolena:
Nastavení statusu uložte kliknutím na Uložit.
TIP:
Povolení změny způsobu doručení a platby doporučujeme aktivovat pro statusy, které dostanou objednávky v případě, že selže platba přes platební bránu, jako jsou ČSOB – platba zrušena, ČSOB – platba zamítnuta, B-payment – zrušená platba, B-Payment – chybná platba a další statusy platebních bran, u kterých nedošlo k převodu prostředků.
Odkaz na změnu platby a dopravy obdrží zákazník i v souhrnu objednávky e-mailem.