Efektivní marketing e-shopu
Využívejte svůj pracovní čas efektivně
Prioritně se věnujte zvyšování návštěvnosti e-shopu
Zvyšování návštěvnosti e-shopu je klíčovým prvkem úspěchu v online prostředí. Efektivní komunikační mix na internetu zahrnuje správnou kombinaci nástrojů, které pomáhají oslovit a zaujmout zákazníky. Propojení těchto prvků podporuje lepší viditelnost e-shopu a zvyšuje pravděpodobnost konverze.
Zde jsou nejúčinnější strategie, které vám pomohou zvýšit návštěvnost vašeho e-shopu a maximalizovat jeho potenciál. Na jednotlivých odkazech se pak dočtete k tématu více.
- Pro nový e-shop je nejrychlejší možnost získání návštěvníků buď PPC reklama a také produktová reklama v zbožových srovnávačích.
- Registrujte www stránky do katalogových vyhledávačů.
- Pracujte na Onpage SEO. Tvořte obsah.
- Jak vypadá úvodní stránka úspěšného e-shopu?
- Optimalizujte e-shop pro vyhledávače - dělejte SEO. Zde jsou naše návody: bezplatné rady pro SEO.
- Prezentujte eshop na sociálních sítích - Facebook, Twitter, Pinterest ... a využijte Facebook remarketing za pomoci Facebook Pixel.
S tímto určitě neztrácejte čas:
- posunutí loga o 1 pixel nahoru / dolů, nebo změna fontu písma na o 1 bod menší,
- několikaletý rozjezd e-shopu do ostrého provozu,
- registrování v SEO lištách - nedoporučujeme,
- registrování eshopu v tisících katalogů - reálně má význam registrace pouze do ověřených katalogů (seznam 30 českých vyhledávačů), které mají své místo v povědomí zákazníků.
I s jednoduchým, ale funkčním webdesignem lze spustit nový eshop
Ze začátku vám postačí tvorba loga a hlavičky na míru, později, pokud počet objednávek poroste, můžete investovat i do tvorby unikátní grafické šablony. Design www stránky a důvěryhodnost e-shopu je jedním z hlavních elementů, které ovlivňují nákupní chování zákazníků.
Právě proto máte v ByznysWeb.cz možnost maximálně si upravit design e-shopu nebo www stránky.
Čas jsou peníze a platí to i pro marketing e-shopu
Jaké jsou náklady na vytvoření e-shopu a náklady na internetovou reklamu? Do jakých forem internetové reklamy investovali začínající podnikatelé na internetu? Dočtete se v našem článku na blogu.
Informací je kolem nás spousta a rychle se mění. Ne každý podnikatel má to štěstí, že je zároveň i expertem na internetovou reklamu. V takovém případě se vyplatí investovat do experta na online marketing nebo internetovou agenturu. Reklamní kampaně na internetu musí být efektivní natolik, aby se vám prvotní investice vrátila se ziskem.
Článek: Jak najít odborníka na online marketing a na co si dát pozor?
Máme pro vás i další tipy pro marketingovou strategii e-shopu.
Výhodou CMS od ByznysWeb.cz je, že efektivně využívat čas vám umožní i SEO záložka ve Vlastnostech stránky. Vyplňte SEO ve Vlastnostech stránky, rovněž i v jednotlivých otázkách zadávaných přes blok FAQ, nebo v článcích v rámci bloku Novinky.
TIP:
Když na web přidáte novou sekci nebo se rozhodnete upravit existující podstránku, informujte Google o svých úpravách v rámci Google Search Console.
Pokračujte na další článek k tématu: Internetový marketing. Jak s ním začít?