Napojení e-shopu na Srovnáme.cz
Cenový srovnávač a marketingový kanál Srovnáme.cz se po zásadních změnách v roce 2021 stal jedním z nejrychleji rostoucích technologických projektů v České republice. Díky růstu o 435 % se už podruhé zařadil do prestižního žebříčku Deloitte Fast 50, kde v roce 2024 obsadil 25. místo. Partnerským e-shopům platforma letos přinese obrat přesahující šest miliard korun
Platforma, která podporuje růst e-shopů
Srovnáme.cz aktuálně nabízí srovnání více než čtyř milionů produktů z deseti tisíc e-shopů. Kromě srovnávače platforma funguje jako marketingový kanál, který umožňuje e-shopům propagaci v rámci rozsáhlé partnerské sítě. Ta zahrnuje například recenzní weby, spolupráci s Google jako CSS Premium Partner a exkluzivní technologické partnerství s Microsoft Ads.
„Srovnáme.cz dnes není jen cenový srovnávač, ale komplexní marketingová platforma pro e-shopy, která jim pomáhá růst a uspět na vysoce konkurenčním online trhu," uvádí Janouškovec, výkonný ředitel Srovnáme.cz. Díky inovacím a silné partnerské síti se platforma zaměřuje na upevnění své pozice klíčového hráče na českém e-commerce trhu, kde chce i nadále přinášet řešení podporující růst a konkurenceschopnost e-shopů.
Proč vybrat Srovnáme.cz?
● Unikátní technologie s tracking pixelem umožňuje efektivně optimalizovat kampaně a dosáhnout atraktivních hodnot PNO. Umělá inteligence vytváří relevantní popisky pro produkty a kategorie, což zvyšuje SEO a konverze.
● Rozšířená partnerská síť: Srovnáme.cz spolupracuje s recenzními weby a rozšiřuje reklamní prostor na Google Nákupy i Microsoft Ads, poskytuje e-shopům maximální viditelnost. PPC reklama prostřednictvím Srovnáme.cz rozšiřuje možnosti inzerce i na místa, jako jsou Bing, Yahoo, Ecosia a další.
Pro klienty ByznysWeb.cz nabízí Srovnáme.cz 15% bonus na první dobití kreditů, pro uplatnění bonusu se registrujte zde.
Importní soubor XML je podporován ve formátech pro Heureka.cz, Zboží.cz nebo Google Merchant.
Více na stránkách Srovnáme.cz