PPC reklama pro e-shop
Nebojte se investovat do PPC reklamy, která je v dnešní době alfou a omegou pro správný rozvoj a propagaci e-shopu.
PPC reklama pomůže nastartovat prodej a návštěvnost vaší nové webové stránky nebo ji můžete využít v rámci podpory prodeje nového zboží.
Kde se vyplatí mít PPC reklamu
Nejvíce návštěvníků přichází do e-shopu z vyhledávače Google a to buď z přirozeného vyhledávání (organic), nebo placené PPC reklamy (paid). Nový e-shop bude mít organic nižší, dokud se neprojeví efekt SEO (optimalizace pro vyhledávače, SEO pro e-shop), proto právě posílení pomocí PPC reklamy na Google je vhodná investice.
- Nejdůležitější reklamní systém je od Googlu a jmenuje se Google Ads – https://ads.google.com
- Další důležitý systém je Seznamácký Sklik a pak je tu ještě eTarget. Reklamu z eTargetu zobrazují například portály iDNES.cz, Lidovky, Blesk.cz a další.
PPC reklama:
- může být textová, grafická, video reklama, ...
- reklama se zobrazí pouze tomu, kdo má o vaše zboží a služby zájem,
- platí se jen za klik, umíte nastavit maximální cenu za proklik, denní rozpočet, cílení na regiony, zájmy, věkové skupiny...
- získáváte konkrétní návštěvníky, kteří hledají to, co prodáváte
- je nejpřesněji měřitelná v poměru cena / výkon
Příklad: Na vaši reklamu může kliknout 20 návštěvníků, za jeden klik zaplatíte v průměru 4 Kč, celkem 80 Kč. Na obchodě vyděláte 600 Kč. Vydělali jste 600 Kč při nákladu 80 Kč (pokud do nákladů nepočítáme čas potřebný na založení a správu kampaně). Takto jste schopni porovnat náklady na PPC a reklamu v jiných médiích.
Tip: Naučte se pracovat s PPC reklamou od Google Ads - návod na práci s Google Ads naleznete zde.
Na co si dát pozor při nastavení PPC reklamy.
Návod, jak vylepšit PPC reklamy v Google Ads.
NÁŠ TIP: Kromě PPC reklamy využijte i srovnávače zboží.
Důležitá je i tvorba zpětných odkazů (link building). Přečtěte si náš článek: Jak na link building pro e-shop a web