Na titulní stránce napište, co prodáváte
Kvalitně zoptimalizovaná titulní stránka vám přivede více zákazníků, zvýší důvěryhodnost e-shopu a zníží míru okamžitých odchodů (bounce rate).
Ve spolupráci se zkušenými e-shopaři využívajícími ByznysWeb jsme pro vás sepsali 5 bodů, které vám pomohou nastartovat prodej a návštěvnost vašeho e-shopu.
Jak vypadá titulka úspěšného e-shopu a webové stránky?
- Musí být přehledná a dobře rozvržena – návštěvníci se na ní musí rychle a snadno zorientovat. Klíčové informace jako Kontakt, Obchodní podmínky nebo Možnosti dopravy proto neschovávejte do podstránek. Skvělé místo, kde budou dobře viditelné, je i patička webu. Orientaci na vašem webu usnadní i blok Rozcestník nebo přímo Rozcestník do kategorií produktů.
- Design a obsah korespondují se zaměřením vašeho webu – už na první pohled musí být návštěvníkům jasné, co si u vás mohou koupit, resp. jaké služby nabízíte. V designu e-shopu doporučujeme použít vaše autorské fotky. Na blogu o podnikání na internetu se dočtete, jak psát kvalitní a uživatelsky hodnotné texty.
- Prezentuje výhody a benefity, které nabízíte. Jedná se o tzv. prodejní argumenty. Rychle je zjistíte ze zpětné vazby od zákazníků, srovnáním s konkurencí nebo rozhovorem se zaměstnanci. Může to být například i bonusový systém, který odmění věrné zákazníky, nebo spolehlivý dopravce a online platby na výběr.
- Obsahuje TOP produkty nebo novinky z vaší nabídky. S tím samozřejmě souvisí i poutavé produktové obrázky a produktové fotogalerie, podrobné popisy produktů, prostřednictvím kterých si získáte pozornost návštěvníků.
- Na titulce by rovněž neměl chybět odkaz na váš blog. Pište o tom, co vaše zákazníky zajímá a trápí. Vysvětlete, jak vaše produkty, resp. služby pomohou vyřešit jejich problém. Popište, jak o vaše produkty mají pečovat, aby jim sloužily co nejdéle. Pokud nevíte, o čem psát na blogu, začněte třeba zpracováním odpovědí na nejčastější dotazy ve FAQ.
Příklady titulních stránek úspěšných e-shopů
Prohlédněte si reference ByznysWeb.cz nebo BiznisWeb.sk.
Inspirujte se a vaše titulní stránka bude jedním z nejlepších zdrojů nových objednávek a spokojených zákazníků.
Titulní stránka může mít unikátní grafický design. Přečtěte si více informací o práci se sekcí DESIGN.
Dobrá rada na závěr: na titulní stránku svého webu nevkládejte free aplikace tipu předpověď počasí, kalendář jmen nebo kurzové lístky ani přehrávače hudby. Na moderním webu již nemají své místo.