Zpět na kategorii
Zákaznická podpora
Podpora je poskytována prioritně prostřednictvím internetu, tj. e-mailu a kontaktního formuláře.
Seznam nejčastějších dotazů a odpovědí naleznete na adrese: https://www.byznysweb.cz/pomoc/
Podpora je poskytována také telefonicky. Je k dispozici v pracovní dny (kromě svátků): PO - PÁ: 8:00 - 16:00. Pokud vám nezvedáme telefon, zřejmě telefonujeme s jiným klientem nebo máme školení.
E-mail na helpdesk: info@byznysweb.cz můžete odeslat i z administrace webové stránky
Na emailovou komunikaci používáme helpdesk systém
- Své požadavky můžete zadávat přímo z administrace své webové stránky nebo e-shopu. Přo zařazení do systému se každé z nich pridělí unikátní číslo. Pokud se chcete telefonicky informovat o stavu řešení, budeme toto číslo potřebovat. Usnadníte nám tak dohledání ticketu a přispějete k rychlejšímu vyřešení.
- V administraci vidíte průběh, stav a celou historii řešení všech svých ticketů. Rovněž vidíte, který pracovník zákaznické podpory ByznysWebu váš požadavek řeší. Při telefonické komunikaci tak můžete požádat o přímé propojení na kompetentního pracovníka, který už zná vaše požadavky.
Na telefonování využíváme telefonní ústřednu
Jaké to má pro vás výhody?
- Hovory jsou nahrávány, díky čemu si kolegové mohou přehrát celý hovor a připomenout si vaše otázky.
- Můžete si rovnou vyžádat pracovníka, se kterým jste již komunikovali.
- Telefonní ústředna umožňuje propojit hovory mezi pracovníky supportu.
Monitoring dostupnosti
- Dostupnost vašeho e-shopu nebo webové stránky je monitorována 24 hodin 7 dní v týdnu, jako poskytovatelem serverhostingu, tak i námi.
- Dostupnost monitoruje poskytovatel serverhostingu, který zajišťuje neomezený dohled a okamžitě řeší problémy.
- Pro jistotu máme zřízen nezávislý sms monitoring. V případě výpadku přijde sms zpráva i zaměstnancům ByznysWebu a ti v součinnosti s poskytovatelem serverhostingu případný problém hned řeší.