Komentáře k produktům
Díky komentářům v sekci PRODUKTY získáte důležitou zpětnou vazbu od návštěvníků webu a zjistíte, jak reagují na nabízené produkty.
Pokud chcete využít tuto funkci, musíte nejprve v sekci NASTAVENÍ/PRODUKTY/VŠEOBECNÉ povolit komentování, a to označením okénka v řádku KOMENTOVÁNÍ. Změny uložte.
Na tomto místě můžete také nastavit:
- upozornění na nový komentář. Stačí zakliknout: "Send you an email notification when a new comment is added" (Poslat upozornění na nový komentář e-mailem).
- schvalování komentářů. Na váš e-mail přijde zpráva o přidání nového komentáře s linky pro jeho schválení nebo vymazání předtím, než se komentář zobrazí na webové stránce. Pokud chcete nastavit takové schvalování, zaškrtněte možnost SCHVALOVAT KOMENTÁŘE,
- text, který se zobrazí na stránce, pokud označíte komentář jako urážlivý.
Na stránce se urážlivý komentář bude zobrazovat tímto způsobem:
Seznam diskusních příspěvků k danému produktu se zobrazí v administraci v detailu tohoto produktu (okno UPRAVIT PRODUKT – NÁZEV PRODUKTU), záložka DISKUSE.
Zde se nachází přehled komentářů a zároveň funkce pro jejich správu. Můžete:
- schválit komentář kliknutím na okénko ve sloupci SCHVÁLENÝ. Objeví se označení:,
- skrýt hanlivý komentář. Hanlivý komentář označíte kliknutím na ikonu: , která se následně změní na:,
- vymazat nežádoucí komentář pomocí ikony .
Poznámka: Pokud máte nastaveno schvalování nových diskusních příspěvků (v sekci NASTAVENÍ/PRODUKTY/VŠEOBECNÉ/KOMENTOVÁNÍ) na e-mail Vám přijde notifikační zpráva o schválení. Komentář schválíte/vymažete kliknutím na příslušný link v e-mailu (SCHVÁLIT KOMENTÁŘ / ODMÍTNOUT KOMENTÁŘ).
Tip pro vás:
V CMS FLOX je možné zobrazit pod produktem i facebookové komentáře. Pokud máte o tento doplněk zájem, stačí nás kontaktovat.
Jak je to z hlediska GDPR?
Pokud dáte jako právní základ zpracování osobních údajů (uživatelské jméno na sociální síti a předmět recenze) oprávněný zájem, souhlas se nevyžaduje. Je ale potřeba udělat test proporcionality v rámci dokumentace k GDPR.