Zpět na kategorii
Vytvořte pomocné obsahové webové stránky
Co je podstata pomocného webu?
Jde o druhý web, celkem oddělený od hlavního webu. Vytvořit pomocný web si můžete i hned.
Obsah webové stránky musí být odlišný od primárního webu, v opačném případě Google považuje stránky za duplicitní a výsledkem je penalizace (např. propad ve výsledcích vyhledávání).
Pro pomocné webové stránky doporučujeme zvolit samostatnou doménu (např. domena.cz) nebo subdoménu (www.cokoliv.domena.cz) k názvu primární domény.
Pokud jsou pomocné webové stránky kvalitně optimalizovány a zaregistrovány do vyhledávačů, rychle vám přivedou nové zákazníky.
Kdy je vhodné vytvořit pomocný web?
- Když chcete být na prvních místech v Googlu.
- Pokud máte spoustu prodejů z internetu – přes web nebo eshop.
- Z pohledu Googlu podnikáte ve velmi konkurenčním oboru, např. prodej auto-moto příslušenství a doplňků nebo provozujete fashion e-shop, prodáváte parfémy nebo dětský sortiment.
Co by mělo být na pomocném webu?
- Na pomocném webu nesmí chybět odkazy na hlavní web (může se jednat o bannery nebo o hypertextové odkazy). Vytvoříte tak spoustu kvalitních zpětných odkazů.
- Název domény pro podpůrný web by měl obsahovat klíčová slova.
- Dejte si záležet na tvorbě unikátních textů pro podpornou webovou stránku.
- SEO podpůrné webové stránky je rovněž velmi důležité – aplikujte bezplatné rady pro lepší SEO.
Hlavní výhoda pomocného webu
Pokud jsou primární i pomocný web kvalitně optimalizovány a konkurent pomocný obsahový web nemá, jste o pořádný krok napřed.