K produktům pište klíčová slova
Pokud prodáváte sportovní potřeby a název produktu zní Victor ST 1680, napište k němu i badmintonová raketa: Název tedy bude znít „Victor ST 1680 – badmintonová raketa".
Do popisku produktu také vložte pojem badmintonová raketa. Díky tomu budete mít na stránce klíčová slova a Google vás lépe najde!
Nemluvě o tom, že návštěvníkům většinou pojem Victor ST 1680 nic neříká, a tak se alespoň dozvědí, o jaký produkt jde. Název produktu musí být stručný, jasný a výstižný. Nesnažte se do názvu produktu zakomponovat všechny vlastnosti a parametry. To samé platí i pro URL identifikátor.
FLOX umožňuje v rámci SEO friendly nastavení definovat unikátní nadpis a popis až do úrovně produktů.
Každá kategorie má své vlastní klíčové pojmy a SEO záložku, stejné jako každý produkt. Tu můžete vyplniť tzv. meta tagy nebo meta popisy.
Pokud právě začínáte plnit Váš e-shop obsahem, určitě se Vám hodí návod na to, jak psát popisy produktů, které prodávají a praktické ukázky, jak by měl úspěšný popis produktu vypadat.