Zaznamenávání vyhledávání ve webu v GA4
Našli návštěvníci na vašich webových stránkách to, co hledali? Neodešli hned po hledání? Hledali návštěvníci produkty, které nemáte v internetovém obchodě? Sledujte, co konkrétně návštěvníci vyhledávají!
Jak si nastavím měření vyhledávání ve webu v Google Analytics?
Návod pro GA4 : Vylepšené měření událostí
V Google Analytics klikněte na kartu Správce. Ve sloupci Služba klikněte na Datové streamy - vyberte název streamu - vašeho webu. V sekci Vylepšené měření posuňte přepínač do polohy Zapnuto, abyste aktivovali všechny možnosti. Kliknutím na ikonu Nastavení můžete podle potřeby jednotlivé možnosti upravit.
Co díky měření vyhledávání na webu zlepšíte?
Analytics ukáže konkrétní klíčová slova, které návštěvníci vyhledávali.
Dokážete sledovat, zda návštěvníci hned po vyhledání neodešli, či jako návštěvníci upřesňovali vyhledávání.
Na základě těchto údajů můžete zjistit, že návštěvníci hledají produkty pod jinými slovy jak jste si mysleli a dokážete slova doplnit do web stránek. Dokážete doplnit zboží, které návštěvníci hledali.
Návštěvníci, kteří vyhledávají, zůstávají na webu mnohem déle a výrazně více nakupují než návštěvníci, kteří informace nevyhledávají.
Věnujte proto vyhledávání náležitou pozornost!
Kde najdu v Google Analytics přehled o tom, odkud přicházejí zákazníci, resp. Hledané výrazy?
GA4 návod: co vaši návštěvníci hledají