Proč klienty po objednávce nezařazuje do skupiny?
Zkontrolujte si tato nastavení:
1. V sekci KLIENTI v potřebné skupině (např. klienti) musíte mít zaškrtnutou možnost: ZAČLENIT LIDI S OBJEDNÁVKOU.
2. V sekci DESIGN / KOMPONENTY / REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ nesmí být nula nebo skryté. To znamená, že registrace je vypnuta a nezobrazuje se ani tlačítko REGISTRACE. Nastavte jednu z možností Zobrazit jako výsuvné menu nebo Zobrazit jako samostatnou stránku. Pokud chcete mít tlačítko REGISTRACE skryté, ale samotnou registraci aktivní, na skrytí tlačítka použijte CSS. Více informací naleznete zde. V tomto případě zůstane možnost registrace aktivní v objednávkovém formuláři.
3. V sekci NASTAVENÍ / OBJEDNÁVKY / VŠEOBECNÉ odškrtněte: SKRÝT MOŽNOST REGISTRACE, pokud tuto možnost máte označenou.
Váš zákazník si při vyplňování objednávky může vybrat, zda se chce také zaregistrovat nebo ne:
- Pokud zaškrtne možnost Pamatuj si mě a pošlete mi heslo, systém ho zařadí do skupiny, ve které máte nastaveno Začlenit lidi s objednávkou. Na e-mail mu přijde heslo k přihlášení a v administraci (sekce KLIENTI/SKUPINY) bude aktivní.
- Pokud nezaškrtne možnost Zapamatovat si mě a poslat mi heslo, systém ho nepřiřadí do žádné skupiny, ani jej nenajdete v sekci Klienti/Osoby.