Jak nastavit Microsoft Outlook 2010?
Níže se dozvíte, jak si nastavit e-mail v programu Microsoft Outlook 2010. Návod je pouze pro systém ByznysWeb za předpokladu, že jsou vaše e-maily provozovány na našem serveru (máte je vytvořeny v administraci e-shopu nebo webové stránky).
Jak si e-mail založit se dozvíte v jiné sekci naší nápovědy. Pokud e-mail již máte vytvořen, pokračujte podle níže uvedeného návodu.
Nastavení e-mailu v Microsoft Outlook 2010 krok za krokem!
- Spusťte prosím program Microsoft Outlook 2010.
- V lévém horním rohu klikněte na oražové tlačítko "Soubor".
- Nyní klikněte na tlačítko "Nastavení účtu".
- Poté se otevře karta, kde znovu klikněte na "Nastavení účtu".
- Nyní se otevře další okno, klikněte prosím na "Nový".
- Nyní označte "Konfigurovat ručně nastavení serveru nebo další typy serveru".
- Poté klikněte na tlačítko "Další".
- Nyní nechte označeno "E-mail v internetu" a klikněte na tlačítko "Další".
- Vyplňte jednotlivá pole:
- Jméno: bude se zobrazovat příjemci, například "Karel Novák".
- E-mail: tak jak je založen v administraci FLOX 3 - například info@vasedomena.cz.
- Typ účtu: POP3
- Server příchozí pošty: mail.floxm.com
- Server odchozí pošty: mail.floxm.com, doporučený port 587 se zabezpečením
- Uživatelské jméno: celý váš email - například info@vasedomena.cz.
- Heslo: heslo do e-mailu, které jste si nastavili v administraci ByznysWebu.
Upozornění:
Pro e-maily zabezpečené SSL certifikátem je nutné nastavit port příchozí pošty – POP3 na 995 a SMTP – port odchozí pošty na 465. Stejně to platí i v případě mobilní aplikace pro Outlook.
- Poté klikněte na tlačítko "Další nastavení".
- Otevře se nová karta, klikněte na záložku "Server pro odchozí poštu".
- Nyní označte "Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření".
- Dále označte "Použít stejná nastavení jako pro server příchozí pošty".
- Klikněte na kartu "Upřesnit".
Nyní můžete v dolní části nastavit mazání e-mailu ze serveru. Ve výchozím nastavení jsou e-maily po 14 dnech mazány. Můžete si také nastavit, aby se zprávy uchovávaly na serveru. Berte ovšem na vědomí, že Váš prostor na serveru je kapacitně omezen!
Doporučujeme nastavit uchování podobu 30 dnů. E-maily budou na našem serveru uchovány po dobu 30 dnů a poté se smažou. Nadále budou uloženy již jen ve vašem PC!
Poté klikněte na tlačítko "OK".
- Nyní se vrátíte do hlavní nastavení. Váš účet je již nastaven, klikněte pouze na tlačítko "Další".
- Nyní proběhne test nastavení účtu.
- Pokud vše proběhlo v pořádku, klikněte na tlačítko "Zavřít". Pokud se objevily chyby, klikněte prosím ZDE.
- Váš účet byl nastaven! Klikněte na tlačítko "Dokončit".
- GRATULUJEME!
- Pokud se Vám podařilo e-mail nastavit správně, zde pro Vás tento návod končí. Pokud se objevily chyby, pokračujte prosím dále.
Při nastavení došlo k chybám! :-(
- Pokud se objeví okno znározněné níže, zadané heslo nebo uživatelské jméno není správné!
- Zkontrolujte si, že v administraci FLOX 3 (sekce Nastavení > E-maily > E-mailové adresy) máte zadano stejné heslo, které vyplňuje v Outlooku! Uživatelské jméno je celý váš e-mail!
- Pokud se objeví okno znázorněné níže, nevyplnili jste správně název serveru příchozí pošty!
- Znovu si prosím projděte nastavení a zkontrolujte, že je vše správně. Hlavně "Server příchozí pošty", patrně je toto pole vyplněno špatně. Má být vyplněno "mail.floxm.com".
- Pokud se při testu objevil problém s odesíláním pošty nebo Vám do Outlooku pošta přichází, ale neodchází, bude problém v nastavení serveru odchozí pošty.
- Nejprve se pokuste v nastavení vypnout ověřené přihlášení. V nastavení účtu kliknete na tlačítko "Další nastavení".
- Odznačte pole "Server odchozí pošty (SMTP) požaduje ověření" a klikněte na "OK".
- Pokud pošta i tak neodchází nebo se objevuje chyba, je možné, že váš poskytovatel internetového připojení blokuje náš server odchozí pošty. Bude tedy třeba nastavit server přímo dle daného poskytovatele připojení k internetu.
- Nejprve se pokuste v nastavení vypnout ověřené přihlášení. V nastavení účtu kliknete na tlačítko "Další nastavení".
Pokud se vám nedaří Microsoft Outlook 2010 nastavit, kontaktujte prosím telefonicky (+420 222 74 64 10) naši linku technické podpory.