Google Ads remarketing - původní
Co je to remarketing?
Remarketing Vám umožňuje oslovit návštěvníky, kteří v minulosti navštívili Vaši web stránku a tímto návštěvníkům zobrazit Vaši reklamu.
Vaši návštěvníci se rozhodují před koupí služby či produktu delší dobu. Například 15 dní. V první den navštíví eshop a během dalších 14 dnů navštíví x jiných eshopů, porovnávají, čtou články. Po 15 dnech na nabídku od Vás možná už i zapomněli. Vy se ale klientům můžete stále připomínat díky remarketingu.
Více o remarketingu se dozvíte na našem blogu: http://byznysblog.cz/2012/10/je-remarketing-aneb-za-mene-penez-vice-muziky/
Jak nastavit remarketing ve FLOXu?
POZOR: začátkem října 2017 Google postupně začal implementovat do nového rozhraní Ads tzv. Globální značku webu a fragment události - "Fragment události slouží společně s globální značkou webu ke sledování konkrétních remarketingových událostí. Tyto fragmenty nahradí původní značku pro remarketing"
Připravujeme pro vás nový návod. Původní nastavení a kódy, které jste vkládali před říjnem 2017 jsou aktivní a můžete je i nadále využívat. Implementace globální značky se bude týkat pouze nově vytvořených účtů v Google Ads.
Rozhraní pro nastavování remarketingu - klasického i dynamického najdete v sekci
NASTAVENÍ / MARKETING a PPC / GOOGLE ADWORDS.
Zde stačí vyplnit hodnoty Conversion ID a zakliknout REMARKETING ACTIVE.
Nezapomeňte nastavení uložit.
Chcete-li nastavit také konverze, postupujte podle návodu: Google Ads konverze
1. Conversion ID, kt. získáte z vašeho remarketing kódu - např .:
2. Z konverzního kódu pro objednávku si zkopírujte hodnotu "label" (v případě, že nastavujete i konverze), např .:
K čemu slouží CUSTOM BUSINESS TYPE?
Jde o změnu parametrů ve zdrojovém kódu v detailu produktů. Využití je např. v dynamickém remarketingu. Pro potřeby dynamického remarketingu je třeba používat hodnoty dynx a ne ecomm. Takže pokud zaškrtnete custom business type, tuto podmínku budete splňovat.
Pokud je custom business typu aktivní ve zdrojovém kódu je:
<script type="text/javascript">
var google_tag_params = {
dynx_itemid: '4883',
dynx_pagetype: 'other'
,dynx_totalvalue: 188 };
</script>
Pokud není aktivní, ve zdrojovém kódu najdeme:
<script type="text/javascript">
var google_tag_params = {
ecomm_prodid: '4883',
ecomm_pagetype: 'product'
,ecomm_totalvalue: 188 };
</script>
Upozornění:
V případě, že máte více jazykových verzí, vygenerujte si v Google AdWords samostaný kód pro měření konverzí: