Google Ads konverze - původní
Pokud využíváte placenou reklamu v Google Ads určitě se vyplatí sledovat své konverze. Díky sledování konverzí můžete zjistit, které reklamy, klíčová slova a kampaně vám přinášejí největší podnikatelský užitek a tomu přizpůsobovat další investice do internetové reklamy.
Pokud si chcete nastavit sledování konverzí pro své webové stránky, musíte Ads vygenerovat fragment kódu HTML a JavaScript. Pak tento kód vložíte na své webové stránky.
Pro tento účel slouží ve Vaší administraci rozhraní NASTAVENÍ / MARKETING a PPC / GOOGLE ADWORDS
POZOR: začátkem října 2017 Google postupně začal implementovat do nového rozhraní Adwords tzv. Globální značku webu a fragment kódu události. "Fragment události slouží společně s globální značkou webu ke sledování konverzí. Tyto úryvky nahradí původní značku pro měření konverzí.."
Připravujeme pro vás nový návod. Původní nastavení a kódy, které jste vkládali před říjnem 2017 jsou aktivní a můžete je i nadále využívat. Implementace globální značky se bude týkat pouze nově vytvořených účtů v Google Ads.
Netřeba vkládat celý kód, ale jen hodnoty Conversion ID a Label.
Tyto hodnoty získáte z Vašeho konverzního kódu pro objednávku:
například:
K čemu slouží CUSTOM BUSINESS TYPE?
Jde o změnu parametrů ve zdrojovém kódu v detailu produktů. Využití je např. v dynamickém remarketingu. Pro potřeby dynamického remarketingu je třeba používat hodnoty dynx a ne ecomm. Takže pokud zaškrtnete custom business type, tuto podmínku budete splňovat.
Pokud je custom business typu aktivní ve zdrojovém kódu je:
<script type="text/javascript">
var google_tag_params = {
dynx_itemid: '4883',
dynx_pagetype: 'other'
,dynx_totalvalue: 188 };
</script>
Pokud není aktivní, ve zdrojovém kódu najdeme:
<script type="text/javascript">
var google_tag_params = {
ecomm_prodid: '4883',
ecomm_pagetype: 'product'
,ecomm_totalvalue: 188 };
</script>
Upozornění:
V případě, že máte více jazykových verzí, vygenerujte si v Google Ads samostaný kód pro měření konverzí: