Sklik remarketing a konverze
Pokud si platíte reklamu v Skliku, nastavte si měření konverzí podle následujících instrukcí:
V sekci NASTAVENÍ / MARKETING A PPC / SKLIK vložte hodnotu Conversion ID (konverzní kód pro objednávku)
Conversion ID najdete v měřicím kódu od Skliku:
například:
Nastavení nezapomeňte uložit!
Sklik remarketing
Pokud využíváte remarketing v Skliku, zaklikněte SKLIK REMARKETING a vložte hodnotu Retargeting ID z Vašeho retargetingového kódu a také CONVERSION ID z měřicího kódu.
například:
Sklik retargeting v systému Flox podporuje pokročilý retargeting, což zabezpečuje vložení potřebných kódů do stránek kategorií produktů, detailu produktu, nákupního košíku a do stránky která se zobrazí zákazníkovi po dokončení objednávky.
Poznámka:
Pokud je třeba vložit konverzní kód na konkrétní podstránku, využijte blok HTML kód. Sem třeba vložit celý HTML kód, ne pouze Conversion ID.