Vytvoření firemního účtu na Instagramu
Propagujte Vaše web stránky a eshopy na Instagramu. Počet uživatelů a efektivita reklam roste.
Jak si vytvořit účet na Instagramu
1. Registraci urychlíte prostřednictvím Vašich FB stránek nebo vyplňte přihlašovací jméno a heslo (použijte název Vaší firmy nebo služby):
2. Vyberte si účty, které chcete sledovat - např. podle oblasti, ve které podnikáte:
a odklikněte sledování:
3. Vyplňte Váš profil - popište, čím se zabýváte, co nabízíte, využijte klíčová slova a uveďte adresu Vaší web stránky nebo eshopu:
4. V nastavení Vašeho účtu, v sekci Štítky, si vyberte ikonu, kterou vložíte na Vaše webové stránky nebo e-shopy:
zkopírujte vygenerovaný kód a vložte přes HTML blok na Váš web.
Jak publikovat obsah na Instagramu
- Doporučujeme stáhnout aplikaci do Vašeho mobilního telefónu, která značně urychlí komunikaci a pravidelné postování (Instagram pro Android, Instagram pro iOS). Váš Instagram účet můžete propojit i s Facebook Pages, které spravujete. V nastavení Vašeho profilu klepněte na Nastavení - Propojené účty:
Vyberte Facebook a klikněte na Facebok stránky, které chcete propojit s vytvořeným firemným účtem na Instagramu. Návod najdete i zde.
- Pokud preferujete nahrávání souborů z Vašeho počítače, můžete si stáhnout např. emulátor Bluestack nebo si do prohlížeče Google Chrome nainstalujte plugin Instagram for Chrome.
- Dejte si záležet na kvalitních fotografiích. Nepřehánějte to s filtry a barevnými úpravami. Stejně jako na Pinterestu.
- Používejte #hashtagy - klidně si vytvořte vlastní #, které budou u fotografií Vašich produktů využívat i Vaši zákazníci.
- Zkuste aplikaci Boomerang - (verze pro Android, iOS verze), pomocí které si dokážete vytvořit zajímavá videa. Po kliknutí na ikonku nafotí aplikace sérii fotografií, které spojí do několika vteřinového videa. Podívejte se jak aplikace #Boomerang funguje.
- Pokud máte raději koláže, stáhněte si do mobilu aplikaci #LayOut (Android verze, verze pro iOS)