Průzkum trasy: jak lidé ve Vašem webu klikají?
Příklad - klient měl na 4 podstránkách nesmyslné odkazy do titulní stránky. Až třetina návštěvníků na tyto odkazy klikla, dostala se na titulní stránku a zůstala zmatená, protože na titulce nebyl požadovaný obsah a následně návštěvníci masově odcházeli.
Co když právě nesmyslné odkazy způsobují vysokou míru opuštění stránky? Posíláte své návštěvníky do podstránek, které jsou pro Vás opravdu důležité? Nemáte ve webu odkazy, které matou návštěvníky?
Zjistěte to s pomocí GA4: Průzkum trasy, díky čemuž získáte přehled o tom, které stránky nejčastěji otevřou návštěvníci webu po otevření homepage a pomůže odhalit chování a případné problémy návštěvníků e-shopu.
Identifikujte místo, kde návštěvníci opouštějí web pomocí vlastního průzkumu.
Zjistěte to s pomocí přehledu Analýza na stránce!