Jaká klíčová slova Vám vydělávají?
Platíte si drahá klíčová slova? Optimalizujete stránky a nevíte, zda je SEO efektivní?
Aktuální návody od Google (2023):
GA4:
Přehled akvizic návštěvnosti (odkud přicházejí noví a vracející se uživatelé)
Přehled kampaní Google Ads v službě Google Analytics
Přehled návštěvnosti z organického vyhledávání Google (Prověřte si, zda máte nastavení pro integraci se Search console v GA4: v Knihovna - Sbírky: Search Console - pokud je nastaveno Publikování zrušeno, změňte nastavení na Publikovat)
GA4: Efektivní inzerce v Google Ads (kontrolní seznam pro nastavení GA4 a Ads)
Video od Google: Které zdroje přinášejí webu největší návštěvnost (GA4)
GA4: Atribuce a atribuční modely
GA4: Přehled nákupů elektronického obchodu
Google Analytics ukáže, na jaké konkrétní klíčová slova přišli Vaši návštěvníci a zda udělali požadovanou akci, nebo nakoupili.
Na základě těchto údajů se můžete rozhodnout, zda budete nadále investovat do drahých klíčových slov, nebo naopak, že při jiných slovech přidáte rozpočet. Zjistíte, na jaká klíčová slova se vyplatí dělat SEO.