Nastavení konverzí pro Zbozi.cz
Pokud chcete zvýšit prodej Vašich produktů, tak je vhodné Váš e-shop registrovat do srovnávačů produktů, jakým je například Zbozi.cz. Více informací o službě a registraci získáte ZDE .
Abyste věděli, zda je Vše inzerce na zbozi.cz skutečně efektivní, je třeba nasadit tzv. konverzní kód. Ten slouží k měření konverzí, tedy počtu a hodnoty objednávek od zákazníků, kteří do Vašeho obchodu přišli přes Zbozi.cz.
Pokud máte Váš e-shop již zaregistrován na portálu Zbozi.cz, tak si nezapomeňte nastavit v administraci e-shopu export produktů.
Základní nastavení e-shopu pro Zbozi.cz naleznete v sekci NASTAVENÍ / PRODUKTOVÉ SROVNÁVAČE / ZBOŽÍ.CZ.
Potřebné údaje k aktivaci si musíte vygenerovat sami na stránkách administrace zbozi.cz. Zde po přihlášení přejděte do sekce KAMPANĚ. Dále klikněte na odkaz ZPRÁVA KAMPANĚ.
Po kliknutí se obrázek zvětší
Otevře se Vám stránka, kde klikněte na MĚŘENÍ KONVERZÍ a zkopírujte vygenerované ID a Privátní klíč.
Po kliknutí se obrázek zvětší
V dalším kroku přejděte do nastavení Floxu do sekce NASTAVENÍ / PRODUKTOVÉ SROVNÁVAČE / ZBOŽÍ.CZ. Zde vložte údaje ke konverzi, Shop ID (ID provozovny) a Privátní klíč (Tajný klíč), zkopírované z nastavení na zbozi.cz. Nezapomeňte uložit.
Zbozi.cz kategorie
Portál Zbozi.cz vyžaduje, aby se názvy kategorií produktů shodovaly s pojmenováním kategorií v Zbozi.cz. K tomu slouží funkce KATEGORIE ZBOŽÍ.CZ, kterou najdete v sekci PRODUKTY / VLASTNOSTI KATEGORIE a kartě PRODUKTOVÉ SROVNÁVAČE.
Každé kategorii přiřadit příslušnou Zbozi.cz kategorii.
Chcete-li zvolenou kategorii pro Zbozi.cz vymazat, klikněte na tlačítko RESETOVAT.
Tag EXTRA_MESSAGE
Tag lze použít k zvýraznění nabídky mezi ostatními obchody ve vyhledávaní Zbozi.cz. Ale pozor - je možné použít pouze jednu z hodnot pro kategorii, nelze tedy kombinovat více výhod najednou. Můžete vybrat jednu z následujících možností: Prodloužená záruka, Příslušenství zdarma, Pouzdro zdarma, Doprava zdarma, Dárek zdarma nebo Osobní odběr zdarma.
EXTRA MESSAGE se zobrazí v seznamu obchodů pod produktem: