Odběrná místa - ZÁSILKOVNA
Cílem projektu Zásilkovna je nabídnout internetovým obchodům nízkonákladový a efektivní způsob dopravy jejich zboží ke koncovým zákazníkům a nejširší síť výdejních míst v České a Slovenské republice. Více informací o této službě naleznete na webové stránce: http://www.zasilkovna.cz/
Jak nastavit službu Zásilkovna v ByznysWebu?
Zásilkovnu si musíte nejprve aktivovat v administraci v sekci NASTAVENÍ / ROZŠÍŘENÉ MOŽNOSTI DOPRAVY . Zde vyberte Zásilkovna a zaškrtněte políčko AKTIVNÍ.
Vpravo dole klikněte na ULOŽIT.
Nyní je potřeba přidat službu Zásilkovna do možností dopravy.
V sekci NASTAVENÍ / OBJEDNÁVKY / DORUČENÍ vytvořte NOVÝ ZPŮSOB DORUČENÍ s názvem Zásilkovna.
Nastavte cenu a ostatní podmínky dopravy. Podrobný návod najdete zde: Doprava zboží, cena za dopravu.
V kolonce VÝDEJNÍ MÍSTA vyberte Zásilkovna a uložte.
TIP: Pokud posíláte zboží pouze do Česka, vyberte vVÝDEJNÍ MÍSTA položku Zásilkovna CZ. Pokud máte slovenskou nebo německou jazykovou verzi vyberte Zásilkovna SK , resp . Zásilkovna DE . Tento výběr vyselektuje seznam výdejních míst dané země (tedy pouze výdejní místa na Slovensku, v Česku nebo v Německu. Pokud zvolíte Zásilkovna klientovi se zobrazí všechny výdejní místa , které Zásilkovna nabízí).
Pokud možnost Zásilkovna v nastavení dopravy nemáte, zkontrolujte, zda jste tuto službu aktivovali v Nastavení / Rozšířené možnosti dopravy / Zásilkovna.
V objednávkovém formuláři eshopu přibude položka Zásilkovna . Poté co klient zaklikne tuto možnost, objeví se seznam odběrných míst. Vyhledá a vybere si místo, které mu nejvíce vyhovuje.
Jak se aktualizují pobočky
- Pokud je aktivní "tradiční" rozložení objednávkového formuláře, pobočky se aktualizují z našeho systému cca 3x denně.
- Pokud je aktivní "vždy viditelný souhrn" v objednávkovém formuláři, pobočky se aktualizují přímo přes Zásilkovnu.
Nastavení objednávkového formuláře naleznete v Nastavení / Objednávky / Všeobecné /
Rozložení objednávkového formuláře.