Odběrná místa - GLS ParcelShop
GLS ParcelShop je služba společnosti GLS. Představuje síť výdejních míst pro zásilky. Vaši klienti tak nemusí čekat na kurýra, ale svůj balíček si mohou vyzvednout sami. Více informací o této službě naleznete na oficiální webové stránce společnosti GLS: https://gls-group.eu/CZ/cs/prilezitostna-preprava/parcelshopy
V případě, že posíláte zásilky na Slovensko, tak náš systém podporuje tuto službu i tam.
Jak nastavit GLS ParcelShop v e-shopu na ByznysWebu?
Službu GLS ParcelShop si musíte nejprve aktivovat v administraci v sekci NASTAVENÍ / ROZŠÍŘENÉ MOŽNOSTI DOPRAVY. Zde vyberte GLS a zaškrtněte políčko AKTIVNÍ.
Vpravo dole klikněte na ULOŽIT.
Nyní je potřeba přidat GLS ParcelShop do možností dopravy.
V sekci NASTAVENÍ/OBJEDNÁVKY/DORUČENÍ vytvořte NOVÝ ZPŮSOB DORUČENÍ s názvem GLS ParcelShop.
Nastavte cenu a ostatní podmínky dopravy. Podrobný návod najdete zde: Doprava zboží, cena za dopravu.
V kolonce VÝDEJNÍ MÍSTA vyberte GLS ParcelShop a uložte.
Jestli zde možnost GLS ParcelShop nemáte, zkontrolujte, zda jste tuto službu aktivovali v NASTAVENÍ / ROZŠÍŘENÉ MOŽNOSTI DOPRAVY / GLS.
TIP: Pokud posíláte zboží pouze do Česka vyberte vVÝDEJNÍ MÍSTA položku GLS ParcelShop CZ.
Pokud máte slovenskou jazykovou verzi vyberte GLS ParcelShop SK. Tento výběr vyselektuje seznam výdejních míst na Slovensku.
Pokud zvolíte možnost GLS ParcelShop klientovi se zobrazí všechny výdejní místa, které Zásilkovna nabízí v obou zemích - v Česku i na Slovensku.
V objednávkovém formuláři eshopu přibude položka GLS ParcelShop. Poté co klient zaklikne tuto možnost, objeví se seznam odběrných míst. Vyhledá a vybere si místo, které mu nejvíce vyhovuje.