Zkušená zákaznická podpora
Přechod e-shopu na novou platformu může být složitý proces. S naším Onboarding Managerem na to nebudete sami a bude vás provázet celým procesem zahájení spolupráce.
Jsme vám k dispozici 8:00 -16:00 v pracovních dnech a nabízíme individuální přístup na zákaznické podpoře, která zahrnuje například pomoc s nastavením e-shopu přes videohovor.
V balíčku Partner máte k dispozici 2 hodiny měsíčně s kolegy z naší zákaznické podpory, kteří vám pomůžou s nastavením e-shopu (např. vložení pixlu pro Srovnavame přes Google Tag Manager, drobné CSS úpravy).
Nad rámec balíčku si můžete dokoupit další pomoc přes videohovor za 1500 Kč/hod (60 €/hod).
Je libo školení na práci s administrací nebo rady a konzultace pro lepší úspěch e-shopu? Napište nám.
Spolupracujeme s agenturami, které dokážou nabídnout odbornost za férovou cenu. Pro vás to znamená kompletní péči v oblastech: zvyšování návštěvnosti e-shopu z vyhledávačů (SEO), management PPC reklam a sociálních sítí, copywriting.
Proces zahájení spolupráce:
1. Úvodní konzultace. Společně se setkáme online na přibližně půl hodinovou schůzku, během které se podrobně seznámíme s vaším záměrem a rozsahem projektu. Tato konzultace vašich plánů je bezplatná.
2. Analýza potřeb. V této fázi se zaměřujeme na důkladné pochopení vašich potřeb v prostředí e-shop řešení ByznysWeb Partner a získání informací o náročnosti vývoje. Bez nich nelze poskytnout adekvátní nabídku. V případě složitějších projektů můžeme doporučit placenou analýzu pro získání přesnějších odhadů. Rádi vám poradíme, jaká možnost je pro váš projekt nejvhodnější.
3. Cenová nabídka, která může mít více verzí, podle náročnosti projektu se liší doba dodání.
4. Zahájení práce. Vytvoření e-shopu. Je vyžadován souhlas s obchodními podmínkami služby ByznysWeb Partner.
Rádi vám pomůžeme s migrací e-shopu z vašeho současného řešení a poskytneme vám školení v administraci ByznysWebu. Během celé spolupráce vám bude k dispozici projektový manažer.